viernes, 19 de diciembre de 2014

Mensaje de Albert Poch

Transcribimos el mensaje que el extécnico del Gavà Albert Poch nos ha hecho llegar:





No sóc gaire donat a fer declaracions fora de les rodes de prensa, no m’hi trobo a gust. Li tinc molt de respecte, prefereixo no mirar ni veure ni per bé ni per malament, per no tornar-me boig i seguir tocant de peus a terra. Tinc una llista infinita de gent del futbol, jugadors, entrenadors, periodistes als quals en algun moment o altre agrairé les seves paraules i els seus missatges.

El que vull dir avui i que ho sàpiga tothom es reivindicar, o posar de manifest, que després de com s’estan desenvolupant els aconteixements en aquestes hores, tot plegat seria bó reflexionar una mica i pensar que la imatge que estem donant tots plegats no és la que mereix un club históric com el C.F. GAVÀ.

Dit això, m’agradaría reconèixer i manifestar -cridant pràcticament- l’admiració per la vostra valentia, lleialtat, compromís, forca, classe, qualitat, afecte, saber estar, compromís, amistat, caràcter, responsabilitat, maduresa... per tot el que m’heu demostrat, pel que m’heu donat, en aquest sis mesos a mi i a tot el cos tècnic. Mai podré pagar-vos tot el que esteu fent per mi i per un model futbolístic com el que hi ha hagut fins ara. Us estaré eternament agraït. Mai podré tornar ni oblidar l’afecte que m’heu demostrat. (Perdó i disculpes per on us he ficat).

Gràcies Juanmi, Jesus, Luca, Juanito, Vivó (ets inmens mestre), Blanchart, Rubi, Dani, Gimeno, Iván, Juli, Sergio, Llamas, Arsen, Sos, Miki, Gérard, Xavi, Fran, Grau, Aitor, Álex P., Adrián Ruiz i Aleix. 

MOLTES GRACIES NOIS. Os quiero "niños".

Com diu el meu estimat Míquel Olmo, el fútbol es inmaculat i pur. No permeteu que us ho treguin.
Moltes gràcies.


ALBERT POCH

No hay comentarios:

script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js' type='text/javascript'/>